TRYCHOXIN Kuracja przeciw wypadaniu włosów

by - 31.5.18


Pewnie każda z nas chciałaby mieć piękne, zdrowe i gęste włosy. Niektóre z nas natura obdarzyła bujną czupryną, a dla innych była mniej hojna i ich włosy od zawsze są rzadkie i delikatne. Na szczęście nawet w tym drugim przypadku przy odrobinie chęci i wytrwałości można sprawić, że fryzura będzie prezentować się pięknie, bo ładne włosy to zdrowe włosy! Problem może pojawić się wtedy, kiedy są one osłabione i wypadają, a odpowiednia dieta i suplementy nie wystarczają.
Sama okresowo zmagam się z wypadaniem. W moim przypadku winne są temu głównie hormony, ale też chociażby gwałtowne zmiany pogody. Wraz z końcem zimy włosów na szczotce zaczęło pojawiać się więcej, ale na szczęście pod koniec kwietnia miałam przyjemność rozpocząć miesięczną kurację przeciw wypadaniu włosów TRYCHOXIN, w skład której wchodzą ampułki i szampon.


AMPUŁKI - MIESIĘCZNY PROGRAM APLIKACYJNY PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW


W skład opakowania wchodzi 12 ampułek o zawartości 9 ml, z czego jedna starcza nam na 2 aplikacje. Należy spryskać skórę głowy połową zawartości ampułki i wmasować przez 1-2 min. Po 6 dniach robimy sobie dzień przerwy, a następnie powtarzamy cały proces. Tym sposobem ampułki wystarczają nam na miesiąc stosowania.
Stosowanie ampułek jest łatwe i wygodne. Każda z nich posiada mały atomizer, który ułatwia aplikację, a zapach sprawia, że stosuje się je z przyjemnością. Produkt wcierałam w skórę zawsze po umyciu włosów, zazwyczaj na sucho, ale zdarzyło mi się też robić to, kiedy włosy były jeszcze wilgotne. Włosy po użyciu pozostają świeże. Nie ma mowy o pozostawianiu tłustej lub klejącej, nieprzyjemnej warstwy, więc z powodzeniem możemy stosować ampułki w ciągu dnia. 



Kuracja podzielona jest na 3 fazy:

Faza I - Zapobieganie nadmiernemu wypadaniu włosów

Pomóc ma nam w tym kwas oleanolowy, który zmniejsza produkcję DHT, czyli głównej przyczyny utraty włosów. Dzięki temu produkt powinien sprawdzić się u osób, u których wypadanie spowodowane jest nadmiarem androgenów.

Faza II - Wspomaganie włosów do odrostu

W tej fajnie pomocne będą takie składniki jak:
Apigenina - zwiększa mikrokrążenie w skórze głowy
Arginina - odżywia cebulki włosów
Witamina PP - umożliwia optymalną gospodarkę wodną skóry głowy, zapobiega wypadaniu
Vanillyl Butyl Ether - poprawia mikrokrążenie krwi poprzez rozszerzenie naczyń krwionośnych
Biotyna - źródło niezbędnych dla włosów siarki, wpływa na prawidłową kondycję skóry głowy

Faza III - Wzmocnienie zakotwiczenia włosów 

Dzięki takim składnikom jak:
Peptide biotynylo-GHK - poprawia zakotwiczenie włosów, spowalnia wypadanie
Ekstrakt z imbiru - łagodzi podrażnienia skóry głowy



Cena: ok. 120 zł.

SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW


Szampon można stosować solo, ale najlepiej sprawdza się, będąc uzupełnieniem kuracji ampułkami. Jego działanie oparte jest na zastosowaniu tych produktów, które obecne są też w ampułkach: Kwasu oleanolowego, Apigeniny, Peptide biotynylo-GHK, Argininy.
Producent sugeruje, aby dla lepszego działania substancji aktywnych, po umyciu włosów pozostawić na nich szampon jeszcze przez 1-2 min, więc też robiłam.
Zapach jest przyjemny, a konsystencja rzadka, przezroczysta. Produkt dobrze oczyszcza skórę, ale nie podrażnia i nie wysusza jej. Bardzo wygodnym rozwiązaniem jest pompka z możliwością blokady. Nie zacina się i pomaga nam nabrać odpowiednią ilość produktu. W przypadku szamponów ze standardowym opakowaniem często zdarza mi się wylać na dłoń zbyt dużo produktu. Jedynym minusem, który zauważyłam jest to, że produkt trochę za słabo się pieni i na początku ciężko mi było się do tego przyzwyczaić. 


Cena: ok. 30 zł.
JAK OCENIAM DZIAŁANIE KURACJI ?

Już po 2-3 tygodniach zauważyłam, że włosy zdecydowanie mniej wypadają. Stały się mocniejsze i już nie znajduję ich na stole czy klawiaturze, a na szczotce zostają tylko pojedyncze. Myślę, żę dużą rolę odegrał tu kwas oleanolowy, zmniejszający produkcję DHT, bo jak wcześniej wspomniałam, źródłem wypadania moich włosów są problemy hormonalne, głownie nadmiar androgenów. Nie wiem jak byłoby z porostem nowych włosów, bo już przed rozpoczęciem kuracji miałam na głowie gąszcz baby hair, spowodowany stosowaniem chińskiej wcierki. Jestem naprawdę zadowolona.


Pomimo tego, że kuracja TRYCHOXIN nie należy do najtańszych, warto się na nią zdecydować, jeśli inne dotychczas stosowane metody na zahamowanie wypadania wam nie pomogły. Produkt jest bardzo skuteczny i wart swojej ceny, bo najważniejsze jest działanie. Miesiąc systematyczności z tymi produktami z pewnością wynagrodzi wydaną kwotę.


ZOBACZ TEŻ:

14 komentarze

  1. Podobne "fazy" stosiwania ma bioxsine i cenowo również i z tego co czytam działanie również :) myślę że dla odmiany wyprobuje tą kuracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio wpadła mi w oko ta kuracja, również po pozytywnej recenzji ;P A niestety potrzebę mam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu rok temu miałam ten problem, ale... po płukankach ze skrzypu jakoś problem zniknął.
    Zawsze mam wrażenie, że takie ampułki to nie starczą na całą głowę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widzę kolejne polecenia dla tej kuracji, chyba będę się musiała nad nią poważnie zastanowić, moim włosom się ona przyda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny czerwcowy wieczór Bardzo się cieszę że trafiłam tutaj do Ciebie ogólnie mam problemy z włosami I to ogromne Wypadają mi i są bardzo przerzedzone co sprawia mi dyskomfort ciągle Poszukuję czegoś żeby uratowało te moje włosy chętnie Skuszę się na tą kurację i zobaczę Jakie działanie będzie na moich włosach bo nie chcę w wieku 32 lat wyłysieć Pozdrawiam cię serdecznie i życzę przyjemnego weekendu tobie i twoim bliskim

    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam szamponu Babuszki Agafii przeciw wypadaniu włosów. Działa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że mnie zaintrygowałaś tą kuracją :)
    Idę popatrzeć na szczegóły zakupu ampułek xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful post, dear! :)
    Following you! Follow back?

    www.minnieart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja całe szczęście mam bardzo grube włosy i długie :) Często mi wypadają ale nie odczuwam tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście działa? Ja zastanawiałem się nad wizytą u trychologa
    https://evospa.pl/kosmetyczne-s-o-s-czyli-jakie-wlosy-odmladzaja

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli każdego dnia tracisz sporo włosów, rozwiązaniem mogą być ampułki hamujące wypadanie - https://migliori-integratori.it/ampolle-per-la-caduta-dei-capelli-e-dei-licheni-2-preparazioni-top-degli-ultimi-mesi/ . Poza wzmocnieniem i odżywieniem włosów, stymulują ich wzrost i zapobiegają wypadaniu.

    OdpowiedzUsuń