Dobre i tanie nożyczki do włosów z Rossmanna



Niecałe dwa miesiące temu zakupiłam w Rossmannie nożyczki fryzjerskie i bez wahania podcięłam końcówki, więc po tym czasie nadszedł czas na moją opinię :)

Nożyczki kosztowały mnie 16 zł, więc bardzo niewiele w porównaniu z profesjonalnymi nożyczkami fryzjerskimi, na które szkoda byłoby mi pieniędzy. Moje włosy są po prostu dość rzadkie i cienkie, więc podcięcie ich jest sprawą banalnie prostą i mało wymagającą.


Co pisze producent na opakowaniu ? 


A co ja mogę o nich powiedzieć ?
  • nożyczki są lekkie i wygodne w użyciu, także dzięki gumowym wykończeniom w oczkach
  • przy cięciu czuć, że ostrza rzeczywiście są bardzo ostre.
  • minęły prawie 2 miesiące od czasu, kiedy podcięłąm nimi włosy, a końcówki nadal są w dobrym stanie, co znaczy, że ostrza nię miażdżą włosa, a dobrze tną i go zakańczają.  
  • niewielka cena: ok.16  zł
  • antyalergiczne 

Polecam je wszystkim osobom, które nie chcą wydawać majątku na profesjonalne nożyczki i tak jak ja nie mają bardzo gęstych, grubych włosów. Niewykluczone jednak, że i na takich włosach by się sprawdziły.
U mnie sprawdziły się dobrze i w zupełności mi wystarczają.




A wy macie swoje nożyczki do włosów? A może używałyście tych z Rossmanna? :)





ZOBACZ TEŻ:

12 komentarze

  1. Mam te nożyczki, są ok :) fajnie że znalazłam kolejny blog cienkowłosej dziewczyny, twoje włoski są super jak widziałam niżej zdjęcia - długość i jakość są zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi takich przyrządów nie daje się do rąk hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te nożyczki i u mnie też sprawują się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę moje włosy oddać sprawdzonej fryzjerce :D Sama narobiłabym więcej szkody niż pożytku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też podcinam włosy w domu i to naprawdę fajna sprawa;) Myślę by kupić te nożyczki, bo mam jakieś stare, jednak chyba nie są już tak ostre jak powinny.
    Obserwuję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam ich jeszcze nigdy, ale z pewnością po nie sięgnę <3 Obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam jakieś nożyczki z bazarku xd

    OdpowiedzUsuń
  8. obcinałam nimi włosy mojemu bratu, sama sobie nie obcinam,bo mam cieniowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. obcinałam nimi włosy mojemu bratu, sama sobie nie obcinam,bo mam cieniowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to ostanio kupowałem nożyczki na https://beautysupply.pl/ i przyznam, że też s nienajgorsze. Co prawda cenowo dosyć się różnia, ale wizualnie efekt identyczny. Jak jest potrzeba podcinam włosy na szybkości dla brata =D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przyjmuję przez cały rok multiwitaminę i magnez. Dzięki temu zawsze dobrze się czuję. Polecam też zerknąć na stronę https://top-supplemente.de/ gdzie znajdziesz ciekawe artykuły na temat zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najróżniejsze akcesoria fryzjerskie można zamówić online. Wybór jest naprawdę bardzo duży i można zrobić takie zakupy bardzo wygodnie bez wychodzenia z domu. Tutaj znajdziecie na przykład takie artykuły jak grzebień barberski . Sądzę, że mogą one się Wam spodobać i z pewnością przydać.

    OdpowiedzUsuń